برخی از حرکات اسپورتی که در باشگاه‌ها رایج هستند تاثیر مثبتی که تصور می‌شود را ندارند و حتی ممکن است به اسپورتکاران آسیب برسانند.

به‌ گزارش ‌ماه تو دی و به نقل از My fitness pal، برخی از حرکات اسپورتی تاثیر مثبت خاصی ندارند. با این حال در باشگاه‌ها به افراد توصیه می‌شود که این حرکات را انجام دهند.

حرکات اسپورتی که بهتر است در برنامه اسپورتی شما نباشند و آنها را تغییر دهید عبارتند از:

1. دراز و نشست و کرانچ‌ها:

دراز و نشست و کرانچ‌ بدن را در موقعیت بدی قرار می‌دهند و ممکن است که باعث آسیب رسیدن به گردن ، شانه ها و ستون فقرات شوند. بهتر است برای اسپورت دادن عضلات شکم از حرکات پلانک استفاده کنید.

2. دستگاه اسمیت:

بهتر است بر روی دستگاه اسمیت اسپورت نکنید. این دستگاه بدن را در شرایط غیر طبیعی قرار می‌دهد. بهتر است حرکت اسکات باز وزنه آزاد یا پرس سینه با وزنه آزاد انجام دهید.

3. لت از عقب گردن:

لت از عقب گردن باعث می‌شود که به ستون فقرات و گردن آسیب وارد شود. به جای این حرکت ، حرکاتی که با وزنه آزاد انجام می‌شوند را انجام دهید.

4. حرکت سوپرمن:

این حرکت برای قدرتمند شدن عضلات کمر انجام می‌شود اما به قسمت پایین کمر فشار وارد می‌کند. بهتر است از حرکت جایگزین دیگری استفاده کنید که بر روی کمر و شکم کار کند.

انتهای پیام

Categories: مطالب ورزشی

Comments are closed.

منچسترسیتی

پپ گواردیولا تمام تلاش خود را خواهد کرد که هافبک […]

علی کریمی ؛

مصاحبه دوربین نود با علی کریمی سرمربی سپیدرود درباره اختلافاتش […]

دختران بسک

ترکیب نهایی تیم بسکتبال سه نفره بانوان برای اعزام به […]

احتمال باز

یک رسانه یونانی از جدایی ملی‌پوش ایرانی آاِک و بازگشتش […]

جلسه مشترک

رسول خادم اواخر هفته جاری برای دیدار با نناد لالوویچ […]

RSS not configured

Sponsors