غالبا افراد در تعطیلات زمان کافی برای اسپورت کردن ندارند و به دنبال راه‌هایی برای این که بتوانند در کوتاه مدت با کیفیت بالا اسپورت کنند، هستند.

به‌ گزارش ‌ماه تو دی ‌و ‌به نقل از Straits times، راه‌هایی برای اسپورت کردن در تعطیلات وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا آمادگی جسمانی خود را در تعطیلات حفظ کنید.

1. روزهای تعطیل خود را با یک اسپورت کوتاه مدت آغاز کنید، پنج ‌دقیقه اسپورت با شدت زیاد انجام دهید. به ‌این‌ ترتیب در ابتدای روز کالری می سوزانید و می توانید در طول روز انرژی از دست رفته را تامین کنید.

حرکات اسپورتی زیادی هستند که نیاز به دستگاه‌های اسپورتی ندارند. می توانید حرکات اسپورتی زیر را انجام دهید:

– 20 شنای سوئدی. به هنگام بالا آمدن بلند شده و بپرید.

– 20 برپی: این برنامه را سه تا چهار بار تکرار کنید تا پنج ‌دقیقه این حرکات را انجام دهید.

2. یک گردش به صورت پیاده روی انجام دهید:

برای رسیدن به مکان هایی که می خواهید بروید پیاده روی کنید. تعطیلات زمان خوبی برای پیاده روی در سطح شهر است ، زیرا شهر خلوت تر و تمیزتر است.


3. تفریحات خود در تعطیلات را به اسپورت تبدیل کنید:

سعی کنید برای گردش در طبیعت دوچرخه‌سواری یا پیاده روی کنید. برای خود برنامه‌های مختلف که شامل فعالیت فیزیکی می‌شوند بریزید.

4. به جای ایستادن در صف اسپورت کنید:

اگر برای بازدید از مکان‌های دیدنی نیاز به ایستادن در صف دارید به جای این که تنها بایستید حرکات اسپورتی انجام دهید. حرکات اسپورتی که می‌توان در صف انجام داد عبارتند از:

حرکت عضله پشت پا: بر روی پنجه خود بروید و پاشنه را به زمین نزدیک کرده و از زمین  دور کنید. این حرکت بر روی عضله پشت پا کار می‌کند.

– منقبض کردن عضله شکم: عضله شکم را منقبض کنید کنید چند ثانیه نگه دارید و سپس آن را رها کنید.

– تنفس شکمی: هنگام تنفس شکم خود را منقبص و منبسط کنید.

انتهای پیام

Categories: مطالب ورزشی

Comments are closed.

ده‌روسی: ب

کاپیتان رم بعد از شکست سنگین برابر لیورپول به ستایش […]

علیپور مها

علیپور در فاصله سه روز مانده به بازی با سپیدرود […]

اسپورت است

مطالعات اخیر نشان داده است که اسپورت استقامتی باعث کاهش […]

شجاع خلیل ز

بند خاصی در قرار داد شجاع خلیل زاده وجود دارد […]

فریده شجاع

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: دوست داشتیم تیم پنج […]

RSS not configured

Sponsors